New elegant swan doors with
keyless entry and soft-close
features.
Sophisticated all-wheel drive
system for a safe ride under
all driving conditions.
State-of-the-art LEEWOR
Safety System 3.0 Advanced
Driver-Assistance System.
בכל פעם שניסיתי לעזור לילד
שלי להיפרד מהמוצץ.
זה לא צלח בניסיון הראשון,
לא בניסיון השני,
וגם לא בניסיון השלישי או הרביעי.
הבנתי שאני מפספסת משהו.
אחרת אין שום הסבר הגיוני לכך
שיישמתי את כל הטיפים והשלבים
המוכרים בדרך לפרידה ממוצץ
וכל מה שקיבלתי הוא טנטרומים
בלתי פוסקים, ניסיונות חוזרים ונשנים לקבל את המוצץ
ותחושת תקיעות גדולה.
הן גורמות לילד שלי לחפש תנועה מונוטונית בכל פעם שהוא חווה רגע קשה.
זה מה שהן למדו לעשות במשך
3 שנים-
ואני פתאום מגיעה
ורוצה לגזור את החבל.
זה לא משנה כמה גבולות אציב לו,
זה לא משנה כמה חיבוקים אציע –
אם התנועה המונוטונית לא מתקיימת,
יש צונאמי של רגשות שמאיים לשטוף
את כל הבית.
מצאתי את עצמי מציבה גבול,
מחזיקה אותו ומתכוננת להכיל –
אבל הוא לא התנחם בין הידיים שלי,
מה שהפך את ההכלה שלי ללא
רלוונטית.
הצעתי חיבוק, שיבוא אליי
וכל מה ששמעתי היה: "מוצצי!!"
בשום פוסט או מדריך
לא דיברו על המערכת הרגשית
ו/או על מערכת העצבים –
אבל איך שהוא שתיהן הן ה-אישיו
בכל מה שקשור לויסות, רגיעה ויצירת תנועה חדשה בילד שלנו.
זה לא עצר אותי,
ידעתי שאני הולכת לפצח את הסיבה שבגללה ילדים חוזרים כל פעם למוצץ או מחליפים את הרגיעה במשהו דומה (אצבעות בפה, כסיסת ציפורניים, לעיסת חולצה וכו').
כי התנועה בפה גונבת את הקשב של מערכת העצבים.
מערכת העצבים מפסיקה להרגיש את הרגש ומתמקדת בגירוי החזרתי.
כי הוא למד שככה מתמודדים עם רגשות גדולים וחזקים
צריך לייצר תשתית נכונה ותנאים שבאמצעותם הילד שלנו ירגיש שהוא לא רוצה לעמעם ולהפסיק את הרגש, אלא שהוא רוצה להרגיש את הרגש בין ידיים בטוחות.
להבין איזה תנאים צריכים להתקיים, איך מנכיחים אותם בבית, איך מאתגרים טריגרים שתומכים במנגנון הישן ואיך לתמוך בפוטנציאל הטבעי של הילדים שלנו להתנחם אצלנו.
שום דבר, הוא יעבור תהליך תוך כדי תנועה ברגע שאנחנו נעשה את העבודה הנכונה.
הילד שלנו יפחית באופן טבעי את השימוש במוצץ ויראה בנו דמות להתנחם אצלה ולפרוק איתה את כל הרגשות.
אל דאגה, בדיוק בשביל זה הכנתי לכם את הקורס לפרידה ממוצצים בגישה ההיקשרותית.